Realisatie klantcontactcentrum
Opdrachtgever: Thuisvester Oosterhout
Projectbeschrijving: Thuisvester is in het kader van optimalisatie in telefonische en online dienstverlening in 2014 gestart met de voorbereidingen om te veranderen naar een klantcontactorganisatie. Onderdeel hiervan was het opzetten van een klantcontactcentrum. Hiertoe is in mei 2015 de 2e verdieping verbouwd.
Voorwaarde van het plan was een open structuur met aandacht voor de medewerker en werkomgeving. Daarnaast het ontzorgen van de opdrachtgever vanaf het uithuizen tot en met de inrichting van meubilair. Dit alles binnen een korte doorlooptijd met een harde opleverdatum.
Verrichte werkzaamheden: Er zijn verschillende ruimten samengevoegd en zijn er aanpassingen verricht aan vloeren, wanden, plafonds en installaties. Ook is er een zitgedeelte geplaatst met interieurtimmerwerk, waarna de ruimtes door ons zijn geschilderd om het geheel een frisse look te geven. Ten slotte hebben we de vloerbedekking een anti-allergische behandeling gegeven en is het meubilair geleverd en geplaatst.
Dit alles volgens het principe van Gorisse Bouw “afspraak = afspraak”. Exact volgens de vooraf opgestelde planning is het werk ingevuld waardoor per 1 juni 2015 het klantcontactcentrum operationeel kon gaan.